جزییات برنامه فرهنگی انجمن (مديريت بازرگاني)


عنوان طرح : از دانش تا تجربه

توضیحات :
📣گروه دیجی‌کالا برگزار می‌کند: از دانش تا تجربه وبینار تخصصی با همکاری انجمن علمی مدیریت شریف، مدیریت تهران، مدیریت امیرکبیر، مدیرت خوارزمی، مدیریت علامه‌طباطبایی و مدیرت دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌کند: ☀️ چالش‌های پلتفرم دو سویه مارکت پِللیس (Market Place) دیجی‌کالا 👨‍💻سخنران: پیام خالقی _ مدیر ارشد رشد فروشندگان دیجی‌کالا 📍سرفصل‌ها: _ معرفی و ساختار تیم بازرگانی دیجی‌کالا _ بازرگانی تعالی و نقش آن در مارکت پِلِیس (Market Place) _ نقش تحلیل داده و تکنولوژی در مدیر

برگزار کننده :
دیجیکالا با همکاری انجمن دانشجویی مدیریت بازرگانی

مکان برگزاری :
مجازی

زمان برگزاری :
از 1400/05/31 تا 1400/05/31